Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Ladyliz - 5 oktober 2009 15:26

Jag är smal eller ganska normalviktig beror på hur man ser det. har visserligen gått upp ett par kilo sen jag började här pga småkakor vi hade mycket av här. Nu när jag böjat träna så får man ju ett par kilo till..!

Jag är nog smalast på jobbet, var inte det men nu är ju en på smällen så ja..!

Jag är glad åt att jag inte ser ut som min chef. 164 och 92 kilo, jag skulle aldrig tillåta mig att se ut så. Men det är ju jag det!

Mat jag är inte så bra på att äta, eller jo om jag blir bjuden kanske. Låter tragiskt men hur kul är det att laga mat till sig själv? Man står och känner matångorna så blir man mätt!

När jag är hos honom blir det inte så bra med mat. Tex igår Frukost (Inte så mycket igår, brukar vara mera men klagade inte, skulle blirvit disskutioner) Kaffe (grekist iskaffe mums) och en brödskiva utan ost. Sen pasta med köttsås till middag och några chokladbollar.

Frukost middag inte bra.

Tränar  jag lite fil sen inte mycket efter det för jag blir ej hungrig. Ibland blir jag orolig för mig själv men jag klarar ju mig!

Fast en dag i veckan blir det bra middag i alla fall hos päronen och om jag kostar på mig en bra middag på resturang.

Är 173 63 kilo men sser smalare ut!

Av Ladyliz - 5 oktober 2009 12:52

Nu är det måndag igen och så där jättekul är det inte. Var lite trött igår av olika anledningar! Jag lagade lite mat åt och såg lite på tv. Orkade inte hålla mig vaken till playa del sol så släckte strax efter 7...Sov till ca 1 och kunde inte sommna om på några timmar.. Spikmatta och lite  konstiga drömmar fick jag. Men vid 6 gick jag upp.  Jobbigt att ligga sömnlös men lägger man sig så tidigt så..

I dag är det en lång dag, åkte hemifrån vid 7 och kommer hem vid 21:30 men det får det vara  värt, kul att börja sjunga igen.

Lungt på jobbet och har paltkoma efter maten..


Ovido - Quiz & Flashcards