Alla inlägg under april 2009

Av Ladyliz - 14 april 2009 08:17

Jag så var man tillbaka till jobbet igen. Känns som en måndag fast det är tisdag!

Blev han ändå i lördags efter mycket bråk och hårda ord. Orkar inte gå in på allt. Han höll på att slänga ut mig när jag var hon honom, hotade med att slänga ut mig och jag fick klara mig bäst själv. Klockan var 23 så skönt att det inte hände men ett par h efter så hade vi 6. Hmm säger jag bara

Söndagen åkte jag int till stan satt ute i solen och träffade en kompis, vi gick på bio. Sunshine cleaning. Bra film men ändå inte den bästa. Sen blev det kinamat. Trevligare dag än vad jag trodde det skulle bli. När jag kom hem blev det en film och tog det lungt.

Igår blev det Ikea med päronen, en ny kudde dom jag verkligen behövde. Sen mådde jag inte så bra, allergi eller något ha jag så det blev bara tv och lata mig.

Av Ladyliz - 10 april 2009 19:53

I går var han så jävla konstig, han svarade slutar kl 15 på ett sms sen hörde jag inget. När jag hörde av mig på kvällen så skulle han se på tv etc. Uppförde sig konstigt stängde av mobilen etc.  Han var allmänt weiko.

Idag också fast han sa att jag var kostig etc. Tror att han sett fram emot att se mig fast sen har jag röda veckan oh han vill ej ha sex då. Vad ska jag göra åt de?

Får se om vi ses imorgon, han har bf nu men man börjar ju undra om han har en annan, skulle säga det sa han. Tror jag ej på jag är för bra tycker hn, fast han ej skulle erkänna det.

Idag så har jag varit ute i många timmar, solen har tagit. Träffade en komois hon var så trött så det var inte så kul.


Av Ladyliz - 9 april 2009 11:03

20 saker på L

Regler: Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta & klistra in de vart du vill och radera mina svar.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!Lycka till!
1.Vad heter du: Lisa
2.Ett ord på fyra bokstäver: Leva
3. Flicknamn: Lena
4. Pojknamn: Lars
5. Yrke: Lastbilschaufför
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Leggings
8. Mat: Lasange
9. Sak i badrummet: Lampa
10. Plats/stad: Lissabon
11. En orsak att vara sen: Lathet
12. Något man skriker: Lusse lelle (Full under lucia)
13. Film: Låt den rätte komma in
14. Något man dricker: Lemonad
15.Band: Lepra
16. Djur: Leopard
17. Gatunamn: Linnégatan
18. Bil: Lada
19. Sång: Like a virgin
20. Aktivitet: Leka

Av Ladyliz - 9 april 2009 10:56

Nu sitter man av tiden känns det som. Man kan inte hjälpa alla som ringer för säkert 50% av personalen har tagit semester eller inte loggat ut sig så ja vad ska man göra?

Regnet ligger tungt över solna nu? Vart är solen hoppas den kommer snart!

Av Ladyliz - 9 april 2009 09:11

Ja då var det torsdag igen och jag jobbar till 14. Skönt.

Hade storstädning igår både i badrum och kök så min kropp fick en chock. Hårdträning i tisdags och detta igår är ju inte van!

Ska bli skönt att vara långledig har ju varit så turbulent på jobbet nu så skönt att slippa tjat!


Av Ladyliz - 8 april 2009 12:07

Idag så vaknade jag att jag sovit dåligt, var anti allting och mesnvärk, jippie vad glad man var. Sen så går humöret upp och ner på jobbet idag.

Men såg ett program igår om PMS så jag är väl normal. Brukar inte ha sådana problem men helgen innan brukar jag vara extra sur. Brukar tänka på det när jag bråkar med honom.

Tränade igår och det kommer jag att känna av, mina ben fick extra tjung då.

I dag har jag tvättstuga och sen måste jag städa. Behövs. I morgon slutar jag 14 och ledig till tisdag kl 07:30.  Jubla

Av Ladyliz - 7 april 2009 12:24

Tänk vad allting blir mycket lättare mes solljus, en halvtimme i solen på rasten och man blir som en ny människa!!

Av Ladyliz - 7 april 2009 09:01

Var på ganska bra humör i morse, lite trött men tisdagar är tisdagar. Det finns en kollega på jobbet som drar ner stämmingen totalt. Klaga klaga och klaga så stämmningen blir down under the bridge eller vad man ska säga! SUCK

Vi väntar fortfarande på att få veta vem som ska få gå. Skulle vara skönt att få reda på vem nu så man kan se framåt.


Ovido - Quiz & Flashcards