Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Jobb igen

Av Ladyliz - 14 april 2009 08:17

Jag så var man tillbaka till jobbet igen. Känns som en måndag fast det är tisdag!

Blev han ändå i lördags efter mycket bråk och hårda ord. Orkar inte gå in på allt. Han höll på att slänga ut mig när jag var hon honom, hotade med att slänga ut mig och jag fick klara mig bäst själv. Klockan var 23 så skönt att det inte hände men ett par h efter så hade vi 6. Hmm säger jag bara

Söndagen åkte jag int till stan satt ute i solen och träffade en kompis, vi gick på bio. Sunshine cleaning. Bra film men ändå inte den bästa. Sen blev det kinamat. Trevligare dag än vad jag trodde det skulle bli. När jag kom hem blev det en film och tog det lungt.

Igår blev det Ikea med päronen, en ny kudde dom jag verkligen behövde. Sen mådde jag inte så bra, allergi eller något ha jag så det blev bara tv och lata mig.

 
 
Shywoman

Shywoman

14 april 2009 16:43

Nej men gumman, vad är det för ett stolpskott du fått tag i? Beter han sig så där borde du akta dig. Sånt vet man aldrig hur det slutar.

Kram.

http://www.shywoman.blogspot.com

 
I know

I know

14 april 2009 18:59

Shywoman
Jo jag vet fast jag vet att han aldrig skulle göra illa mig. Han skäller mer än bits! Tyvärr är han som en drog, och sådana är det svårt att göa av med bara så där! Bäst skulle vara att hitta en annan, skule vara lättre men ja du vet!
Kram

http://ladyliz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards