Alla inlägg den 16 april 2009

Av Ladyliz - 16 april 2009 20:08

Nasgan eller vad f-n du kalla dig har inte tvingat dig att läsa min blogg, skaffa ett liv själv jag skriver vad jag vill.

Det var nån knäpp person som komenterade min förra blogg säkert en gnällkärring.

Har nu varit på gymmet och körde hårt och skönt. Fortfarande träningsvärk men gick bra.

Tittar nu på sthlm-arlanda har ju jobba där så lite kul

Av Ladyliz - 16 april 2009 20:08

Nasgan eller vad f-n du kalla dig har inte tvingat dig att läsa min blogg, skaffa ett liv själv jag skriver vad jag vill.

Det var nån knäpp person som komenterade min förra blogg säkert en gnällkärring.

Har nu varit på gymmet och körde hårt och skönt. Fortfarande träningsvärk men gick bra.

Tittar nu på sthlm-arlanda har ju jobba där så lite kul

Av Ladyliz - 16 april 2009 16:26

Varför finns det så mycket surkärringar i vårt avlånga land? Man ska alltid ha något att klaga på. Är sån själv ibland men förssöker att tänka mig för.

Shit alltså hon som varit på "charmkurs" har klagat de sista timmarna. Så trött, orkar inte sätta på en tvättmaskin etc, men skit i det då gör det en annan dag för bövulen! Oj min son har matteläxa bla bla. Hon kan vara glad varit borta i 2 veckor är brun och har haft det bra! SUCK

Ibland förstår jag att han säger surkärring till mig fast han är snäppet värre när han kommer igång. Han har ju PMS 5 ggr i månaden minst

Av Ladyliz - 16 april 2009 13:08

Varför blir man så trött efter lunch? Glömde lunchlådan hemma idag, den står bra i kylskåpet.. Köpte grillad kyckling potatis sallad och cooca cola. Skönt med lite andra smaker än falukorv och bacon som jag åt till middagen igår.

Undra om jag orkar träna i kväll, mina armar värker så men får se har ju faktiskt tränat 1 av 2 ggr denna vecka.

Av Ladyliz - 16 april 2009 10:53

Tänk att bara en person kan ta ner stämmningen igen. Häxan Surtant är igång igen. Hon klagade att allt var skit och tyckte att våran chef skulle ta tag i problmet. Visst kanske det men hon har försökt och Häxan Surtant som alltid brukar ringa och klaga på saker kan väl göa det. Ska ju inte jag göra sa hon då. Strunt i det så och sluta klaga vi orkar ej med detta. Hon har långpass idag så hon lär vara sur hela dagen plus ta med sig personen som varit på charmkurs...

Visst har vi blivit dåligt behandlade, inte första gången men nu kan vi inte göra någotr åt detta. Man får vänta och se och glad för jobb...

I morgon är det fredag, vad skönt och fint väder på lördag hoppas jag. Skulle vara skönt!

Av Ladyliz - 16 april 2009 07:58

Ett bra program tycker jag, många gärningsmän har ju åkt fast tack vare programmet.

Hasse Aro är en bra programledare har en bra röst och man lyssnar på honom. Leif GW är ju speciell fast jag tycker att han är bra.

Idag har aftonbladet en ny tidning som heter Efterlyst, får se hur den är.

Ovido - Quiz & Flashcards