Alla inlägg den 14 april 2009

Av Ladyliz - 14 april 2009 18:55

Kommer just från gymmet! Jag hårdtränade hade mycket aggritioner i kroppen kännde jag! Pratade med honom och han sa att jag lät irriterad, konstigt md tanke på hur han beter sig?!

Men vad skönt det känns i min kropp nu!

Tidig morgon imorgon och kanske sista dagen på jobbet vi vet ju inte än. Känns konstigt!

Av Ladyliz - 14 april 2009 08:17

Jag så var man tillbaka till jobbet igen. Känns som en måndag fast det är tisdag!

Blev han ändå i lördags efter mycket bråk och hårda ord. Orkar inte gå in på allt. Han höll på att slänga ut mig när jag var hon honom, hotade med att slänga ut mig och jag fick klara mig bäst själv. Klockan var 23 så skönt att det inte hände men ett par h efter så hade vi 6. Hmm säger jag bara

Söndagen åkte jag int till stan satt ute i solen och träffade en kompis, vi gick på bio. Sunshine cleaning. Bra film men ändå inte den bästa. Sen blev det kinamat. Trevligare dag än vad jag trodde det skulle bli. När jag kom hem blev det en film och tog det lungt.

Igår blev det Ikea med päronen, en ny kudde dom jag verkligen behövde. Sen mådde jag inte så bra, allergi eller något ha jag så det blev bara tv och lata mig.

Ovido - Quiz & Flashcards