Alla inlägg den 20 april 2009

Av Ladyliz - 20 april 2009 08:23

Ja då sitter man på jobbet igen då! Solen skiner och fåglarna kvittrar! Det är roligt att titta på folk när man åker kommunalt. Fast jag har en tendens att haka upp mig på vissa saker. Tur att jag inte säger till dem, kanske skulle råka ut för en snytning!

Folk som skriker högt och tydligt i sin mobiltelefon. Urk själv försöker jag att prata tyst om jag nu måste prata i mobilen på tåget/bussen. Ofta vill man ju inte veta om folks privatliv!

Folk som stampar med benen och inte vill sitta still kan jag bli tokig på, har lust att gå gram till dem och säga det är nerverande.

Att se folk som missar tåget med 2 sekunder är alltid lika kul, är man själv i denna situation är det inte kul men lite skadelädje måste man ju få ha!

Har fullt upp denna vecka efter jobbet

Idag kör. Imorgon blir det nog gymmet.Onsdag bio med Helena, torsdag kanke gym eller tvättstuga så veckan kanske går fort!

Ovido - Quiz & Flashcards