Alla inlägg under april 2009

Av Ladyliz - 7 april 2009 07:59

Samtidigt i dambastun: "Vore det inte gott med tacos ikväll?"

Omklädningsrum på gym, Arvika

Två herrar ~60 kommer ut från bastun.
Herre 1 (suckar): Det var väldigt varmt i bastun idag.
Herre 2: Ja, och jag blev väldigt sugen på korv när jag satt där inne. Det skulle inte vara fel med en grillad på Select nu, med räksallad på.


Thi har alltid undrat hur det låter i deras bastu!!

Av Ladyliz - 6 april 2009 10:02

Helgen har varit bra eller hygglig. Lördagen vaknade jag tidigt som jag brukar göra och gick till gymmet. Spinningcyckeln tog jag på mer motstånd så jag blev väldigt svettig. 

Till lunch satt jag ute hos päronrna i solen och åt våfflor, var gott men en maträtt man äter en gång om året. Jag blev lite röd i ansiktet av solen.

Sen fick jag lite vad man kallar det.

Sen middag ute hos ärorna, solen sken och det var väldigt skönt. Sen lite tv och lite läsning sen sova tidigt. Sov väldigt bra

Igår köpte en vårjacka på hm sen bara göra ingenting. Mer än lite tjafs med honom men som vanligt. Sen jobbig huvudvärk och svårt att sova.

3,5 dagar denna vecka. Slutar 14 på torsdag och sen ledig till tisdag.

Kör i kväll!!

Av Ladyliz - 6 april 2009 08:17

Låter kanske mer spännande än vad det är. Han kom till mig för engångs skull. Han verkade vara riktigt på. I fredags fick jag ett sms att han var påväg till jobbet. Tyckte inte synd om honom sen frågade han om jag var kåt. Nej skrev jag. Sen så hade jag fått ett sms när jag sov, stänger av mobilen då och fick nästan bastning för detta. Du kunde sagt till etc. Hmm vill ej störa honom när han jobbar. Men som sagt han kom förbi. Vill han åka så många mil så är det upp till honom.

Sen tjafs via sms igår men som vanligt!


Av Ladyliz - 2 april 2009 13:32

Idag är det sista dagen om man vill gå frivilligt från jobbet. Tror inte att nån vill gå just nu för det finns inget annat bra alternativ just nu. Men HK kommer att flytta en av 6 om ingen säger ja. Väntar och er.

Stämmningen är si och sådär på jobbet, vi försöker att hålla stämmningen uppe men vi har vissa sk surkärringar på jobbet som förstör detta. En kollega åkte bort i två veckor nu på "charmkurs" nej charter resa och en vabbar. Igår när hon var på jobbet försvann den goda stämmningen.

Vi har fnissat mycket och ibland tror nog folk att man går på droger...

Adhd blev achd...

Tränade igår, skönt!!

Skönt att det är fredag imoron

Ovido - Quiz & Flashcards