Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Trött och hata pendeltåg

Av Ladyliz - 28 januari 2010 19:30

Snart fredag igen och det kan verkligen behövas!

I går så gick vi på jobbet ut efter jobbet. En ska gå på mammaledighet nu och vi har 2 nya medarbetare. Helens Krog på S:t Eriksplan typ. Väldigt god mat och stora portioner. Pasta med kyckling och räkor och blandat i. Ett glas vin till och jag var mätt i morse också.

Bara förseningar med sl. Speciellt märsta linjen, blä. I morse så var ena tåget försenat och det andra tåget var 20 minuter försenat. Kom sent till jobbet, inte så kul. Hemvägen var tåget också försenad så det tog lång tid att komma hem. Jag som tänkte att gå till gymmet idag, men ville inte gå ut igen, så mycket kall luft idag så brr. Men måste på lördag får ej tappa stinget nu!

Han är hemma nu, haft lite disskussioner fast det var jag som hörde av mig för han ine sagt om han landat. Men men.

I morgon får jag skjuts av pärona till jobbet, så skönt!

Helgen vet jag inte vad som händer mer än gymmet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards