Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Ladyliz - 30 januari 2010 20:05

Skönt det var med fredag igår, fika på em hon som nu är mammaledig bjöd på tårta.

Han hörde av sig och efter lite tjafs kom vi överrrens om att vi skule ses under natten.

När jag slutat åkte jag hem till päronen och åt mat som ofta på fredagar. Tog långtid att åka hem, så mycket förseningar och bussar som ej väntar.

När jag träffade onom så börhjade han med och klaga på ett sms han fått av migf, orkade ej tjafsa och bara sucka. Sen så var han lugn och vi hade lte trevligt innan vi sov, sov inne hos honom men orkade ej gå in i andra rummmet så sov si och så där... På morgonen så kunde jag ej sova så jag gick upp och läste bok. Sen gick jag in till honom igen. Han hade ont i huvudet och nacken som vanligt när han varit borta sa han.  Vi tog en snabbis och under frukorten skulle jhan klaga igen på ditten och datten. Bla bla men skit i att hör av dig till mig då när du är utomlands då... Pain in the ass, Sen tror jag att han var sur för att jag inte frågade om hans resa. Han missförstod allt. Du missunnar mig semester etc. Åker jag någontans är det gnäll. Sen så visade han kort som jag var halvglad åt men sen var han glad...

Skrev ett sns till honomang nåt sen var han sur etc. Som min chef sa, ju äldre de bli desstå grinigare blir de.

Till er som tycker om äldre män. akta de blir surare med åren...

Såg It´s complicated idag, Bra men lite lång


Ovido - Quiz & Flashcards