Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Ladyliz - 1 januari 2010 17:14

  Ja då är 2009 slut. Om jag tänker tillbaka på det gångna året har det inte varit det roligaste i mitt liv ocm man säger. Varken i privatlivet eller på jobbfronten.

Nästa år hoppas jag på bättre från 1 aprIl vet jag ju inte vart jag ska vara och det kan inte bli så mycket värre...

Privat mycket bråk med honom, ett nyårslöfte som jag har är att dumpa honom nästa år, när var hur vet jag inte men det ska göras. Träffar jag en kille så visst blir det mycket lättare om inte lir det svårare men man kan inte ta hur mycket skit som människa.

Jag ska nästa år göra saker som jag vill. Träna mera och sjunga mera sen ska jag ut och resa. Har ett reskonto som jag inte rört så där kan det bli en hel del resor.

Fyllt 30 år är det positivt? Vet inte riktigt. Men en mogen ålder i alla fall!

Idag har det varit strålande solsken och gick en långprommenad här i sigtuna. Gud vad skönt det var. Sen bara slötittat på film.

Av Ladyliz - 1 januari 2010 09:32

Ett nytt år och nya möjligheter. Många ettor och nollor i detta datum!

I går var jag hemma hos en komois kom dit vid 17 sen så åt vi mat, potatisgratäng, fläskfilr sallad occh beauniesause, gott och mättande. Drack öl till. Vi blev proppmätta och sen blev det mango med glass. Vi satt bara och pratade och hade på vinyl 107. Vi hade nästan svårt att hålla oss vakna till 12. Men det lyckades. Hon hae köpt row bubbel, inte så gott väldigt sliskigt. Jag kom hemvid halv ett kanske. Härlig prommenad hem lite snö lagom kallt och ite fyrverkerier.

I dag så är jag lite seg i huvudet och som vanligt svårt att sova när jag druckit dagen innan

Ovido - Quiz & Flashcards