Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Ladyliz - 31 januari 2010 17:38

Otroligt skön dag idag, har lagat matlådor, fixat med tradera och tittat på DVD etc.

Dagen har varit skön bara. I bland behöver man det snart börjar ju en ny vecka och nya tag

Av Ladyliz - 31 januari 2010 17:27

Hittade denna på Bims Blogg. Lite tidsfördriv


ALLMÄNT.
1. vad heter du?
Lisa
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nöjd med nammnet
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ida pratade de om
4. vilket stjärntecken är du? Skorpionen
5. vilken årgång är du? 79:a

6. vart bor du? Sigtuna mellan uppsala och stockholm 
7. bott utomlands? Ja i Österrike och Australien
8. flyttat antal gånger? 3-4 gånger
9. vart skulle du vilja bo? Australien
10. yrke? Receptionist/telefonist

UTSEENDE.
1. hur lång är du?
1.73

2. hur mycket väger du? ca 60 kg 
3. hårfärg och frisyr? Långt mörkblont hår

4. ögonfärg? Blå gröna

5. mest nöjd med? Att jag tränar 
6. minst nöjd med? Äter mycket onödigt
7. skostorlek? 39

8. glasögon? Ja, men använder linser
9. har du några piercingar/tatueringar? Inga

FAVORITER.
1. filmer?
Beck filmerna
2. låtar? Gamla schlagers
3. årstider? Sommaren.
4. mat/dryck? Toast Skagen/ Vitt vin och coca cola
5. djur? Hund
6. färg? Blå.
7. parfym? Ck One 
8. tv-program? Efterlyst
9. sysselsättning? Jobbar.

KLÄDER.
1. vad använder du just nu för jacka?
Svart vinter jacka från HM

2. vad använder du just nu för skor? Clark kängor.
3. favoritfärg på kläder? Ljusa
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Sköna byxor så man slipper frysa nu
6. favoritaffärer? HM
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ingen aning.
8. vad har du för byxstorlek? 27 eller 28.
10. vad har du för tröjstorlek? S

BLANDAT.
1. vad heter din morfar?
Han hette Bele
2. var har du i din jackficka just nu? Ingenting
3. vad är du beroende av? Böcker, sömn, ha kul, sjunga mm

4. vilket land kommer du i från? Sverige.
5. vad tror du på? Mig själv.
6. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är kristen, men inte troende.
8. vad köpte du senast? En klocka från Ur och Pen

9. har du nåt husdjur? Nej, och jag vill inte ha något heller.
10. vad bor du i? I en bostadsrättslägenhet.

PRYLAR.
plånbok:
En portmonä från sensotive
tandborste: Jordan.
smycken: Halsband,

solglasögon: Nej.
underkläder: Ett par trosor från CK

Av Ladyliz - 31 januari 2010 11:50

ja det blev gymmet i alla fall, känns bra att ta sig i kragen. Lite spinning lite styrketräning.

Nu har ´jag tagit en smootie och ser på oskyldigt dömd. Tänkte inte göra något i dag mer en att slappa. Har ju gjort lite nytta idag!!

Av Ladyliz - 31 januari 2010 09:25

Sitter i soffan och bloggar samt har nyhetsmorgon på. Jag fattar inte att jag ska vara så segLa mig i tid i går och ja jag vet inte. Måste till gymmet idag, ätit en smörgås och är mätt. Måste äta mer annars orkar jag inte av att spinna. Ute sr det kallt ut, men vackert och i morgon jobb igen....blä just imorgon så har vi en inte så rolig vikarie..

Måste ta mig i kragen snart och gå i väg sen kan jag slappa med en bok eller något

Ovido - Quiz & Flashcards