Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Ladyliz - 17 januari 2010 18:35

Ja då är helgen snart slut igen då. I går umgicks jag med päronen, vi var bla på Nk och bara umgicks, sen blev det mat där också.

Sen så blrv det lång disskussion/bråk med honom. Han ska ju åka i morgon och han ville träna och inte hämta mig på det vanliga stället. Han tyckte jag skulle åka till honom. Det skulle ta 2,30 min med komunalt och det ville jag inte. Han blev sur och diten och datten sen så ok ses om 2 veckor sen. Se skrev jag ta det lungt i thailand, då skrev han om du inte komer nu så ses vi inte mera, upp till dig. Helt plötsligt skulle han visst inte träna och han hämtade mig. Vi skulle inte bråka men det kom komentarer och pikar. Han var mycket på sov bättre än jag brukar bredvid honom också...

Som sagt vet inte riktigt men han skrev att han skulle höra av sig, gör han inte det kan han....

Fullt uop iveckan

Mån Tvättstuga

Tis Upp in the air 2 kompisar

Ons Uppsala till en kompis

Tor Bio med en kompis


Ovido - Quiz & Flashcards