Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Ladyliz - 10 januari 2010 17:55

Fy fan vilket rövhål han är...Vi bråkade idag och han säger att jag är psykisktsjuk etc att han ska byta nummer etc och att jag är för kåt etc.

Efter mycket om och men med sms och telefon skrev jag Thats it eller?

Fick till svar om du håller på som du gör så orkar jag inte med dig. Han tycker att jag jämt e kåt och han är 50 år och lite yngre och han tycker att det är ok att träffa mig. Sen om jag vill sluta träffas är det upp till mig. Har jag till min fördel eller? Han vet att jag alltid "kommer" tillbaka tyvärr men måste snart vara ett slut.

Visst vet jag att han inte vill vara utan mig men räcker det, Nej fy fan vad han sårar mig han sa att vi skulle ses idag eller imorgon men vad fick man för det?

Han ska snart till Thailand med sin son i två veckoer fan vad skönt. Konstigt när man går i 3:an på gymnasiet att man får ledigt i två veckor precis efter jul fast han är ju inte 100 så,,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards