Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Ladyliz - 23 januari 2010 20:42

Hade som sagt inga förväntningar på filmern men den var bra. Joel Kinneman är en bra skådespelare. Mycket snyggare än i Johan Falk filmerna.

Det var en fullsatt bio och en kvinna bedvid mig som stank vin, urk ingen trevlig lukt.

I bland kändes filmen lite lång men som sagt mycket sevärd!

Tror ni inte att han hade hört av sig när jag stängt av mobilen och bla kommentaren den är avstängd. Ha de så trevligt med var du nu gör. SUCK! Inte ens när han är på semster kan han vara lugn....

Nu sitter jag med en grogg och tittar på Wallander. Min träningsvärk börjar att komma nu.

Av Ladyliz - 23 januari 2010 13:04

Har nu tränat, kändes lite konstigt att inte vara förbannad som jag brukar vara men det gick bra ändå!

Har gjort smootie jordgubbar med mjölo och multivitamin juise. Smaskens sen så en liten pizza. Ska snart åka in till stockholm och se snabba cash

Av Ladyliz - 23 januari 2010 09:25

Thi Helge Skoog säger jag bara. Brukar inte se detta program så ofta men nu var man ju tvungen. Robin Österberg var ju med! Thi ja vad säger man har fått mycket fniss!  Tänk vilka olika personligheter de har hittat. En spelevink, en player, en pensionär oc en ja jag vet inte vad!

Kanske man ska se på om man man har tid

Idag lördag var skönt, ska stax gå och träna sen blir det snabba cash. Tror inte den är så bra men vill se den.

Ja han har hört av sig, han svarade tom på mitt sms när jag svarade..!


Ovido - Quiz & Flashcards