Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Ladyliz - 21 januari 2010 21:05

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev.

Nu har det blivit kul på jobbet, mycket fniss och bra stämning!

I tisdags så träffade jag två kompisar och vi gick på bio. Upp in the air, väldigt bra film med bla George Clooney. Kännde igen mig från flygplatser etc. Väldigt sevärd!

I går så var jag i Uppsala hos en kompis som är nybliven mamma. Eller ja för 5 månader sedan. Har inte träffat henne på länge. Hon och lilla Kajsa hämtade mig vid stationen och vi gick hem till dem. Vi åt middag, quarnsås och makaroner. Sen satt vi bara och prata. Vi ses inte allt för ofta och det är alltid kul att prata om vad som hänt och gamla tider. Vi har i sommar kännt varandra i 15 år. Tiden går! Kajsa blev lite grining ett tag men sken upp när pappa kom hem!

Hade fått en bra bok i brevlådan så lite svårt att sluta läsa i går bara. Vaknade med ett ryck vid 4 och var seg när väckarklockan ringde,

I dag träffade jag min biokompis, blev ej bio utan bara mat och dryck. Åt lax med tzatsiki och bakpotatis och lite vin. Ville se snabba cash men fanns inga biljetter. Får se den i helgen.

sitter nu i soffan och ser på Kniven mot strupen, men Akexander Nilsson nja, Gordom Ramsey mycket bättre...

Han har hört av sig, visserligen med mass sms men tänker jag ej kommentera.....

I morgon fredag, skönt inget planerat men har böcker och ev bio och träna,har ej haft tid med detta denna vecka



Ovido - Quiz & Flashcards