Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Ladyliz - 31 mars 2010 18:01

Känns lite vemodigt i alla fall fast ändå skönt. Fick en del kramar och positiva ord idag och det känns alltid lika trevligt!

Har varit back up idag så lite mera slappt. Haft spänninshuvudvärk hela dagen idag. Hoppas det går över till i morgon. Köpte lunch idag, påskbuffe helt ok men min jansson är mycket godare!

I kväll går jag ej till gymmet, laddar batterirerna och hjärnan till i morgon då ev gym och sen njuta av ledigheten

Av Ladyliz - 31 mars 2010 05:45

I morgon är det april, undra om man blir lurad eller inte. Ska till mitt nya jobb och jag hoppas att de lär mig rätt!

Igår så jobbade jag sen var det kör, jag brukar skratta och flamsa med en gång men var lite trögstartad igår. Men tillslut när vi kom igång att sjunga macarena och dansade till den. Dasnen är så mycket lättre än sången. Alltid  kul att sjunga. Nästa vecka är det tyvärr jullov.

Köpte en ny mobil igår, eller på tradera vill ha kontonummret av säljaren men han verkar ej så snabb. Skulle jag sälja en mobil sklle jag vara snabbare.

Nu snart till jobbet, last day. Känns lite vemodigt , varit där i 1 år och 11 månader. Fick många fina ord igår!!

Nej nu måste jag klä på mig och dra iväg. Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards