Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Ladyliz - 13 mars 2010 16:00

Det blev gymmet idag, var inte så motiverad men gick dit och körde lite grann.

Har suttit i solen när den varit framme och läst en bok.

Det var inte jag utan hansom hörde av sig. Han skriver ej punkter så ofta så det blev så klart ett missförstånd. Verkar som att jag skulle var tacksam för att HAN hörde av sig först....Oh vågen...

I kväll vet jag inte vad som händer, lungt blir det nofg

Av Ladyliz - 13 mars 2010 08:51

Nu är det lördag och solen skiner. Hoppas att det håller i sig så jag kan få våfflor till lunch.

Vaknade tidigt och känner mig nere, gör det ibland. Kanske handlar det om honom eller något annat. När vi pratade igår så sa han har du druckit vin? Hur så sa jag. Det märks och du är ju full- Var ej full och det har väl inte han med att göra i så fall. Han är ett mysterium denna vecka. Får sw om jag klara av att inte höra av mig till honom idag, droger är u svårt att ej använda...

Tänkte gå till gymmet nu så det blir av.

Ovido - Quiz & Flashcards