Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Ladyliz - 21 mars 2010 15:33

I går så var jag på gymmet, tog i så nu har jag träningsvärk. På em så träffade jag en kompis på fika. Satt och pratatde i ca 1 h. Sen gick jag hem och läste en bok. Viveka Stens nyaste, den var brta och tog slut efter ett par h.

Skulle eg till honpm på kvällen, hade han lovat som han brukar men aik tog så lång tid och ville inte vänta hemma hos honom och vänta på en sur gubbe. Skulle han varit smart skulle han sagt att han skulle jobbat idag också så jag skulle åkt dit ändå, inte fårr nåt på 2 v nu, Han säger att han ej e kåt, sure och han är så jävla pain in the ass som vanligt. Varfrör har man en kk när man ej får nåt SUCK. Ja jag är en bitterfitta idag, men det måste man få vara ibland.

Har varit påoutlet med mina päron idag, en top ett tröja och ett par jeans. Behövde det.  

Ovido - Quiz & Flashcards