Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Ladyliz - 7 mars 2010 18:03

I morse var han lite konstig tycker jag, men ingen ide att ta upp det med honom. Han tyckte att Alice i underlandet skulle vara en töntig film etc, skulle jag ej se på tec. Fast det gjorde han ändå med sin son på svenska då,,,,inte ens med text.

Filmen var bra tycker jag, blev lite vimelkantig.

Skrev  ett sns till honom efterråt men inget svar. Han hade sagt att han ev skulle gå på bio, men han brukar stänga av, kan ju ändå ej skriva sms sa han förrut. Fick ej svar på 2 h, och jag tyckte det var konstigt att han aldrig stänger av mob nu förtiden, förrut gjorde han det alltid när han sov och bio etc. Undrade varför men får ej svar, han ringde och var förbannad och tycker att jag alltid ser ugglor i mossen etc. Vet att han döljer något.  Sök hjälp dra åt helvete etc. Ja som vanligt, tyvärr vardagsmat så man vet att han hör av sig tids nog igen,,

I morgon måndag, ja ser lite konstigt ut på jobbet nu av olika anledningar så...

På tisdag kör igen! Jippe

Av Ladyliz - 7 mars 2010 17:52

Hade lite ont i huvuet sedan i fedags men gick  väl över mer eller mindre till sen. Jag gick till gymmet i alla fall, inget monsterpass men i alla fall. Sen så gick jag hem till päronen och satt ute i solen och läste bla. fick lite färg. Sen middag där. sen gick jag hem och tittade på elodifestivalen. han hade inte hört av sig på hela dagen och jag tänkte inte höra av mig heller. Han ringde och då var det ett jäkla kiv, vad gör du inge svar på sms etc.  Han hade ringt och jag hade missat det, Som han brukar att göra då, Trodde att han skulle jobba på arn men nej. Frågade om han va sugen, nej sa han hörs. Märkte på honom att han var sugen. Skrev ett sms ja det har jag inget för sa han.... Tillslut så åkte  jag dit för att "ställa upp" , var inte själv så sugen. Han var på ovanligt bra humör. Vi bråkade ingenting, i morse tyckte han att jag rört mig i sängen hela natten. Ja ha och...

Av Ladyliz - 7 mars 2010 17:47

Ingen rolig dag. Life sucks ju och päronen speciellt mammor ska ju alltid lägga sig i saker och ting. Hade storbråk med mamma av olika anledningar, mår ju inte bra och en hel del hårda ord sas väl men sen så var det skönt att gråta ut i alla fall. Sen åt vi mat och drack vin, blev lite lullig och behövde det.


Ovido - Quiz & Flashcards