Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Ladyliz - 10 mars 2010 20:15

I går så var det kör, gud vad kul det var, behövde skratt och endorfiner! Sen pantertanterna!! Thi

I dag så var det en sten som föll från hjärtat, life sucks inte riktigt så mycket nu men ska ej ropa hej ännu,

Varför bryr jag mig om honom. Han har varit konstig sen i söndags. Inte hört av sig etc. Han tycker att jag e jobbig men när inte jag hör av mig så... I dag så skulle han visst jobba med AIK för hotet etc och frågade hur länge han skulle jobba han skrev 24, skrev stackare och i mprgon morgon. Varför bryr du dig skriver han. Ja verför undrar jag också...Sen blev det sms och jag behövder söka hjälp etc bla bala bla När jag skrev hoppas AIK förlorar stort skriver han och att du försvinner i luften. Moget ett lag....När jag skriver varför är d så rlak svarar han aldrig.  Stänger av mobilen nu hotar han med men gör han aldrig. Listan kan göras lång...

Av Ladyliz - 10 mars 2010 20:09

Jobbade som vanligt och jag det enda ordinarie på jobbet,,,, Sen så åkte jag hem och handlade. Att göra det när man e hungrig och mycket folk ingen bra kombination men i bland måste man,

Ovido - Quiz & Flashcards