Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Ladyliz - 1 mars 2010 16:41

Jag gick tidigare från jobbet idag för jag skulle ta bort mina stygn. Pendel gick i tid och jag tänkte vara hurtig och ta en prommis, oj vad mycket snö. Sen tog jag bort stygnen och sen så hade jag tid kvar tills bussen kom. Handla lite, sen blev bussen försenad och den gick ej överreallt så jag fick pulsa i snön en promis som brukar ta 5 minuer tog ca 15 min. Tugn kasse och mycket snö, jag nu behövder man inte ha dåligt samvete för man ej går till gymmet!

I kväll en tidig kväll för är så trött. Hoppas man komer till jobbet imorgon

Av Ladyliz - 1 mars 2010 16:34

Ja höll knappt att komma till honom igår, jag skrev ett sms och frågade om det var med sina söner han skulle åka till åbo. Jo med en av dem och bortfall skrev han. Bortfall skrev jag. Då kom taggarna fram. en av mna söner vill ej åka med och det behöver jag ej berätta. Sluta bråka skrev han, fattade inte och ringde. Han måste ju dölja nåt för han hade taggarna utåt. Kom inte hit sa han. sure sa jag, Efter mycket om och men kom jag ändå, vi bråkade inte. Vi gjorde...sen så såg han på hocken, fick inte mycket sömn för han snarka. Aptrött imorse och sen så råkade jag tappa osten i golvet...Men men nu så.

Igår så luktade det så jäkla mycket svett hos honom, hans son verkar ej använda deo....urk har nämt någongång men han vill ej höras tala om det.

Ovido - Quiz & Flashcards