Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Ladyliz - 29 juli 2009 20:08

Ja igår tog jag mitt pick och pack och åkte till finland t/r. Vädet var ganska bra halv åtta på morgonen när jag gick på båten men sen växladde det rejält. Hade mes mig en bra bok så tiden gick lite fortare. Först åt jag en trekants smörgås när det började att regna första gången. Sen ca en timme innan vi kom fram i mariehamn blev det en trekants macka till och med lite vin till.

I mariehamn regnade det men man bytte fartyg och stod ute när fartyget lämmnade hamn. Sen så satt jag inne ett tag och gick och åt igen. Maten fick man betala per hekto. Sen efter ett tag satte jag igen i blåsten igen. Som sagt ute och inne. På båten mot mariehamn så köpte jag lite på tax free. Godis och lite vin. När vi kom in i Stockholms skärgård sken solen och man unde sitta ute. Detta ä en perfekt tr om solen skiner. Då kan man sitta ute hela tiden och dricka och sola.

Jag sov som en liten flicka i natt. Sen gick jag till gymmet sen satt jag ute några timmar hos päronen i solen/skuggan en blev det middag där.

Imorgon kusinträff men respektive hos päronen.

Ovido - Quiz & Flashcards