Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Ladyliz - 23 juli 2009 15:28

Ja då var man hemma igen då fast har kvar norrlandslugnet i kroppen.

I söndags var jag så jättetrött så lade mig tidigt och sov som en liten prinsessa.

Sen var det måndag, dags för att ta sig till arlanda för att ta ett flyg till Umeå. Tänk jag pep i säkerhetskontrollen, brukar jag aldrig göra men måste varit en sk Quote, slumpvald. Hörde inte att det pep så de var tvgna att säga till mig.

Resan gick bra, 50 minuter bara, inte klokt tar den nästan för mig att ta mig hem från stockholm!

Solen lyste i sin frånvaro men Ankan hämtade mig i alla fall. Vi åkte hem till henne, en väldigt fin lägenhet och härlig på något sätt. Vi åt frukost och sen åkte vi ut på stan och gick runt. Tog en glass handlade lite och bara va. Sen så åkte vi tilbaka till henne och hon lagade en god tacopaj blev rödvin till detta som man kände av! sen såg vi på Lotta på Liseberg och lite av Beck filmen. Jag mer eller mindre deckade vid 23. En väldig skön soffa som jag sov i.

Dag 2 å åt vi frukost och åkte ut en tur i Umeå, spöregnade mer eller mindre och sen så tog vi en prommenad och sen så blev det en drink sen ut och äta på byn. Bishop arms . Jag åt en Clumsandwish som smälte i munnen. Jammi sen blev det en ganska tidig kväll. Kände av alkoholen blev också en kaffe Karlsson väldigt gott.

Sista dagen så var vädret inte så bra men en prommenad sen lunch sen fika i solen.

Borta bra men hemma bäst.

Tack ankan trots att du inte var "gästig" eller vad man ska kalla det. Du vet vad jagmenar.

Ovido - Quiz & Flashcards