Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Ladyliz - 8 juli 2009 12:33

Oj oj regnet har stått som spön i backen som man säger! Det har regnat in på jobbet, det har  gått larm och brandkåren har varit här. Vi i receptionen har inte hört någonting inte så bra kanske! Men men

I måndags ville jag verkligen inte gå till jobbet, var så seg. Sovit ok men tänkte på alla som hade semster! Men det gick bra, har en lära som pratar sönder mig, hon kan inte vara tyst i 2 minuter! I bland försöker man säga nån pik eller säger nåt då kanske det tar 5 minuter! Har nu satt henne på att svara i telefonen då är hon inte lika sprallig..!

Efter jobbet i måndags så blev det han ändå, hade inte tänkt det men så blev det. Var ganska mysigt och för en gång skull skulle han upp tidigare än jag. Jag t.o.m sov när han gick...var lite seg på dagen men gick ganska bra ändå. På kvällen så träffade jag en höggravid komppis. Kul att träffa henne, har inte sett henne sedan 10 december. Vi åt man hemma hos mig och pratade och sen allsång på skansen.  Fullt upp igår!

I dag började jag 7  inte så kul men slutar  halv 4!

Ovido - Quiz & Flashcards