Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Ladyliz - 26 juli 2009 16:24

Ja vad skönt att man inte måste ha väcklarklockan på imorgon.

Vad har då hänt i helgen?  I fredags var jag hos optikern och hade inte varit där på 4 år så sämre syn hade jag fått. Tyvärr fanns inte mina styrkor, kommer till veckan.

I fredags kväll fick jag ett sms av honom, på väg hem tågjäveln är försenad. Skrev bara ok oh det klagade han på. Sen så tyckte inte han om min attityd etc, män.

I lördags var det inte så roligt väder, gick en prommenad med mamma och sen var jag där, solen började skina lite gann så satt ute och läste. Sen så regnade det igen. På kvällen åkte jag till honom, han hade skickat sin son hem till sin morsa så vi hade lite ensam tid. Det var trevligt, bättre än förra gången. Sen så såg vi Wallanders nya Kuriren tillsammans med sonen. Inte världens bästa men ok. Sen sov jag inte måga timmar i natt och som vanligt. sen så ska han nu åka bort i 8 dagar med sin son till grekland. Han säger att jag kan komma ner omm jag vill, säkert för att han ska ha koll på mig. får se. Han var lite kaxig i morse men jag kaxade inte emot så han höll igen lite 

Ovido - Quiz & Flashcards