Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Ladyliz - 5 juli 2009 11:55

I fredags så var det ledighets stämmnng, alla ordinarie utom jag går på semester. Hakul känndes det som men nu är det jag som är boss i 2 veckor och man slipper teflonpanna!

I feddagskväll blev det middah hemma hos päronen sen åkte jag hem. Hörde lite från honom och han tyckte jag hade attitydproblem. Han hade säker varit med och bråkat med någon på power meet och då går det ut över mig som jag inte accepterade.

I går satt jag ite lite i solen sen så gick ju solen i moln sen så kom en kompis till mig och vi åkte mot kalhäll. Tog tid vill jag säga. Men väl där blev det mycket snack om killar män etc för en kompis har problem med  sin pojkvän och sen så blir det ju tjejsnack! Vi drack vin, strawberry diqauri och GT. Sen vid halv 12 så åkte vi därifrån, jag skulle åka hem för skulle träffa en kompis idag och de andra skulle vidare.

Vi kom nästan fram till Sumpan och där blev det stopp. Säkert nån som hoppat eller blivit knufad. Olycka säger de sju men ambulanser och poliser var på plats. Efter ca en timme kommi fram till sumpan och man kunde ta tunnelbanan, men alla byten och att tågen inte gick så ofta kom jag till märsta klockan 2. Inga bussar så en taxi. Då var man trött. När jag vaknade på morgonen mådde jag inte bra, börjar bli förkyld så tar det lungt sen så ska jag ju vara asvarig på jobbet gäller ju att vara lite allert. Skulle till Rosendalsträdgård annars.

Ovido - Quiz & Flashcards