Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Ladyliz - 17 juli 2009 16:44

Nu är jag nu helt ensam kvar på jobbet..Solen skiner och det känns som sommarlov..

Mina kollegor kom fram och kramade mig idag, var lite trevligt tycker jag. En som jag hade haft som lära tackade mig så mycket! Kvart kvar sen så solen here  I come och en GT i kväll!



Av Ladyliz - 17 juli 2009 11:45

Sitter på jobbet, det är lungt kollegorna är på lunch och när det ringer är det mest folk man inte kan koppla någonstans för 95% är på semester!

Igår så var det också så lungt och man blir lite degig i hjärnan. Skulle ha träffat honom men han skrev sms att han ev skulle komma förbi mig pga olika anledningar. Skrev ett sms när jag slutade ville ha svar med det kunde han inte. Han hade visst besök av bara killar. Ni vet hur de blir då! Mycket bråk och saker. Tillslut efter 2 h ringde han uppp han ville bara tjafsa och det orkade inte jag. Hörs imorgon blev det. Suck tog en öl och sommnade ganska fort 7 h av utmattning kanske...Men det var skönt. Hade fått sms av honom i morse när han var påväg till jobbet.

Nu så räknar jag ner!!

Av Ladyliz - 17 juli 2009 11:45

Sitter på jobbet, det är lungt kollegorna är på lunch och när det ringer är det mest folk man inte kan koppla någonstans för 95% är på semester!

Igår så var det också så lungt och man blir lite degig i hjärnan. Skulle ha träffat honom men han skrev sms att han ev skulle komma förbi mig pga olika anledningar. Skrev ett sms när jag slutade ville ha svar med det kunde han inte. Han hade visst besök av bara killar. Ni vet hur de blir då! Mycket bråk och saker. Tillslut efter 2 h ringde han uppp han ville bara tjafsa och det orkade inte jag. Hörs imorgon blev det. Suck tog en öl och sommnade ganska fort 7 h av utmattning kanske...Men det var skönt. Hade fått sms av honom i morse när han var påväg till jobbet.

Nu så räknar jag ner!!

Ovido - Quiz & Flashcards