Direktlänk till inlägg 23 maj 2009

Hemma igen

Av Ladyliz - 23 maj 2009 15:29

Det var halvbra väder i torsdags när vi åkte, känndes som en evighet innan vi kom till karlskoga och hade matsäck med oss.

Sen åkte vi till Sunne och satte blommor på graven och det regnade lite så vi gick inte runr.

Vi åkte sedan till Karlstad och checkade in på hotellet vi tänkte gå ut men det var för kallt, blev lite rastlös men såg på tv och tog en dusch. Middagen kunde vi sitta ute och äta, vid klarälven och titta på folk och bilar. Drcak rosévin och åt fish and chips. Det var trevligt och skönt, sen sommnade jag gott vill jag lova.

Feedagen inte så rolig dag, spöregn och spöregn. Det tog ett par timmar till Göteborg pga dålig väg och vägarbete. Vi åt en sen lunch och vi var alla på lite dåligt humör, mamam och jag kom ihop oss lite grann men gick till hotellrummet och där var jag inte bra i magen. Revbenspjällen kunde det varit eller vitkålen, sov lite grann. Sen skulle det bli firande av pappa men orkade inte sitta med hela middagen för magen värkte. Natten var inte så kul, magknip och orolig sömn. Ska gå till doktorn händer ganska ofta. Mår så där just nu vet inte vad det är med magen.

Kom just hem har tvättstuga och får se om nåt händer sen

 
 
Shywoman

Shywoman

26 maj 2009 14:52

Hej kompis.
Hur är det med dig? Inget allvarligt hoppas jag. Läser din blogg så fort jag kommer åt. Om du undrar att jag inte svarar på hotmail-post är det mer för att jag helt enkelt inte kan läsa hotmail på jobbet och hemma är jag ju nästan aldrig nu för tiden.

Tänker på dig skall du veta. :o)

http://www.shywoman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ladyliz - 5 januari 2013 19:14

Jag har pratat med honom nu kändes inte så kul. Jag mailade honom och frågade vad hände efter 6 år. Fick svar och vi mailade lite. Han ska gifta sig nästa år. Han ringde upp på dolt nummer och jag tyckte att skött det snyggt inte jag han berättade d...

Av Ladyliz - 31 december 2012 21:22

Jag kommer aldrig kunna förlåta honom i hela mitt liv men börjar acceptera faktum att han är borta ur mitt liv svårt men jag måste leva vidare en psykopat kan inte förstöra mitt liv!!...

Av Ladyliz - 25 december 2012 21:53

Jag skulle vilja hämnas på Bosse göra honom lika illa som han gjort mig så han får må dåligt. I filmer ser man tjejer som ringer på hos killen och knäar honom i skrevet precis vad jag vill göra...

Av Ladyliz - 25 december 2012 20:25

Så här dåligt har ingen behandlat mig. Har haft en kk i 6 år och nu har han hittat en ny säger han som han ska gifta sig med säger han. Vi hade lovat att vi skulle säga till varandra om vi hittat en ny men jag var tvungen att dra ut det ut honom. Han...

Av Ladyliz - 10 mars 2011 08:38

Nu har det gått lång tid sedan det tog slut. Skulle han inte hört av sig efter Thailand så skulle jag mått bättre nu.   Det har ju varit till och från men bara på hans villkor. Han har varit svartsjuk och blivit sur när han ej fått som han vill. ...

Ovido - Quiz & Flashcards