Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Ladyliz - 28 maj 2009 11:39

Jag gjorde det inte joggade men gick fort med en kollega. 5 km och det känns i kroppen men en skön känsla vill jag lova. Vädret var underbart och jag och ca 14000 andra kvinnor gick ut i motionsspåret.

Det var uppvärmning först som jag inte var så aktiv i sen så var det dags för 5 olika starter. Tävla, jogga, jogga lätt lunka och folk med stavar och barnvagnar. Jag och kollegan jag gick med kom i fel kö lunkar kön men det gick bra ändå. Varmt var det solen sken och bra peppmusik i början och runt spåret. Det var lite trångt tidvis men vi kom förbi dem. Efter 2 km kom vattenpaus!! Behövligt.

När vi väl kom i mål efter ca 40 minuter fick man en medalj och en matsäck. Kännde mig otroligt nöjde med mig själv.

Kanske man ska vara med nästa år också!

Ovido - Quiz & Flashcards