Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Ladyliz - 18 maj 2009 18:42

Dagen har inte varit så rolig. Ok jag är trött men det är inte bara det! Känns som jag börjar bli förkyld och har feber. Hade inge feber när jag kom hem men känner mig krasslg.

Stämmningen på jobbet var inte kul, hon som slutat var dr och hon tar ner den gladaste klagar och har ett omen...SUCK men bara till på onsdag hoppas jag.

Har nu ätit och tittar på beck, ska snart lägga mig i sängen och se om jag orkar gå till jobbet imogon.

Natti

Av Ladyliz - 18 maj 2009 09:45

Måndag igen och vet inte om jag orkar hela dagen. Ja jag var hos honom inatt egentligen tänkte jag  inte det men det blev så för jag hade "kåtat" upp honom. Jag fick vad jag behövde men kunde inte sova  kunde inte slappna av. Inte många timmars sömn. Skulle ev gått på Dif-Aik idag men orkar inte. Skrev en lapp till honom och sa som det var. Skrev ett sms och frågade om han fått medelande. Öppen bok fick jag då. Sen ha en bra dag. Sen kom det fram att han visste att jag inte skulle gå, men nu sa jag till innan han skaffat en biljett. Men men lite irriterad för jag e trött.

I lördags så tog jag ett lätt pass på gymmet, var skönt sen så satt jag ute och läste Kallentoft och brännde mig lite på bröstet. Sen grillad mat och sov som en stock. Skön dag kan man säga.

I söndags tog det lite lungt mycket sms till ja i vet vem sen så gjorde jag matlådor och städade köket.

Hem och sova sen


Ovido - Quiz & Flashcards