Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Ladyliz - 3 maj 2009 09:25

Tog det lungt på morgonen, så skönt. Läste bok och sen tog bilen ut till elljusspåret och jogga och gick. Glåset är inte bra måste jag medge. Var ju ett tag sedan man va "nybörjare" på gymmet så det var lite jobbigt. Frisk luft och härlig natur. Ska vara med i vårruset med några från jobbet den 27 maj så det gäller att börjal lite smått med flåset.

Sen tvättstuga och bokläsning ute. Blev se av solen så tog det bara lung på kvällen, så skönt.

Fick ett sms av honom där det skrev att han spytt. Vi skulle ev ha setts. Skrev bara krya på dig. Trodde han att jag var sur och sa att jag kunde komma ändå. Men nej tack är det nåt vill jag ej bli smittade har ej tid att bli sjuk. Mycket nästa vecka!

Skönt att det är söndag nu och inte måndag! Vet ej vad jag ska göra,,inte jobba i alla fall!

Av Ladyliz - 3 maj 2009 09:14

Mötet var ganska långt i onsdags, mycket ris men lite ros också. Det var mycket prat om att folk lägger ut namn på folk de inte tycker om på bloggar facebook etc om folk som jobar på hk etc. Jag skulle aldrig lämmna ut namn, pinsamt om man skulle stå öga mot öga mot personen ifråga, hur förklarar man sig då??

Kom hem vid 22 i onsdags, så man var lite seg i pallet i torsdags.

Stämmningen var si och så där på jobbet. En har bestämt sig för att gå vidare så nu är vi rätt antal på jobbet men Häxan Surtant tycker ine om det. Nu har hon ingen att prata skit mes samt hon är ett neggo. Vi försöker hålla upp stämmeningen men inte så lätt!

Slutade 14 i torsdags, så skönt åkte hem och gjorde potatisgratäg och drack lite öl. Sen gick ja tll en kompis. Skulle inte vilja vara i hennes skor. Ingenstans att bo snart och hon har ett jobb som hon är ledig från nu men ska börja med i juli igen.

Han hörde av sig, han ville märkte man blev putt när jag ine vill träffa honom den kvällen.

Hon och jag satt och pratade och det blev många öl och vin sen gick vi ner till brasan. Det var ganska fint men kallt. Hon ville gå vidare men jag gick hem.

I fredags så brännde jag mig, solen tog om man så säger lästye en bok av Åke Edvardsson. Åt man ute hos päronen. Fick sms av honom han ville verkligen och efter mycket sms och bråk kom han till mig. Hmm men han fick vad han ville i alla fall.

Sov som en prinsessa måste jag medge mycket sol och frisk luft

Ovido - Quiz & Flashcards