Alla inlägg den 28 september 2010

Av Ladyliz - 28 september 2010 21:45

Ja måndagen var som en måndag. Halvkul att gå upp men det går ju om man bestämmer sig.

Efter jobbet var jag hos tandläkaren, inga hål. Har jag inte haft på många år nu. Fast pengar måste man ju betala. 470 kronor undersökning samt ta bort lite tandsten.

Sen så gick jag till gymmet, började med lite mer övningar med hantlar´na så det känns lite i armarna nu.


Idag så la telias nät mer så det var inte så lätt att jobba. Vi har ju telia. En lååångsam eftermiddag. Tillslut blev klockan 15:45 och jag åkte in mot S:t Eriksplan. Där skulle jag träffa gängen. Kerran, Yvonne och Lillan (Pantertanterna) + några till. Vi fikade och hade trevligt. En som varit sjukskriven länge var också med, vi har så kul så så många skratt fick ja.

Sen var det kördags, grundomgång så det var mycket prat. Kan ju detta men men trevligt samling med kompisar hade man ju.  När min favvo Andreas kom in i salen så fick jag många komentarer av kompisarna samt när vi skulle sjunga "Du är min man" men det är bara roligt.

Har just nu kommit hem, borde sova men måste ha lite mat io magen först


Ovido - Quiz & Flashcards