Alla inlägg den 19 september 2010

Av Ladyliz - 19 september 2010 16:38

Vad har hänt denna helg egentligen?

I fredags jobb sen hem tillpäronen som ofta och åt jättegod mat.En fiskrätt, gick hem ganska tidigt och läste en bra bok.

I lördags vaknade jag tidigt, läste ut boken Hittebarnet av Katarina janouch. Otroligt bra bok. Hon har skrivit 2 andra böcker i denna serie om en banmorska. Tyvärr tar ju bäkerna slut..

Sen gick jag och tränade och sen inte mycket. Åkte hem till päronen igen åt middag där,

Sen så hade jag bortamatch. Ja till honom var inge bråk överhuvudtaget. Kändes konstigt men skönt. Han hämtade mig i vallentuna och vi åkte hem till honom. Han hade BF så skönt! Vi tittade på tv och hade det skön, behövde detta! Tidig kväll, vid 23..Han hade visst BF hela natten. Sov halvbra som vanligt. I morse vid frukosten så var han så dryg, vet inte vad det var med honom men lät honom hållas. Åkte in till stan och såg filmen "the Kids is alright", inte så bra som jag trodde.

Nu ine göra mycket kanske se lite om valet...

Ovido - Quiz & Flashcards