Alla inlägg den 22 september 2010

Av Ladyliz - 22 september 2010 19:15

Egentligen är jag en ganska ointressant figur. Bor ensam i min lägenhet en etta fast bostadsrätt det är väl lite vuxenpoäng. Har egen bil, fast jobb och tränar 3 ggr i veckan i genomsnitt. Inte monsterpass men styrketränar etc för att må bra.  Jag sjunger i kör och läser mycket böcker- Älskar att gå på bio och ja ingen pokjkvän har jag. Visst  finns det många singlar i sthlmstrakten. Detta låter nästan som en kontaktannons.

Ja vissa dagar känner man sig ointressant ibland ine.

Är ganska smart tycker jag mitt jobb inehåller ganska mycket stress och man måste ha många bollar i luften samtidigt

Av Ladyliz - 22 september 2010 19:09

Hade mardrömmar i morse, sov konstigt och vaknade olustig, kan bero på pms. Humöret ar inte så bra. Förseningar i morse på tåget men hann till jobbet. Ofta ute i god tid så.  Resten av dagen var väl ok tills jag hörde av mig till honom. Bråk ja igen, visst hade jag en hel del med det att göra men en kvinna med pms... Han bad mig dra åt helvete igen etc. Orkar ej gå in på detallher...men men mer otålig nu och han har ju alltid pms så....

Så trött kan bero på hösten kanske fast jag gick ändå till gymmet och kärde lite styrka.

Ska se Halv åtta hos mig och sen ta en dusch. Syndar lite nu och tar en kall Heiniken!

Ovido - Quiz & Flashcards