Alla inlägg den 1 september 2010

Av Ladyliz - 1 september 2010 17:45

Ja åkte till honom igår, förstod att något var på gång när vi kunde prata i tel 8 minuter utan att bråka. Blev lite tjafs sms pom att eller inte komma till honom, han ville men efter mycket om och män så jag dit.

Tycker att han uppförde sig lite konstigt. Han skrev ett sms när han ej svarade på ett tag undrade han, när jag skrev att jag surfade undrade han vart och jag vet att du håller på med ex och kk. Ok sen skrev han att han vill kolla i min dator nästa gång, saker finns kvar fast man raderat. Sure får han väl göra men jag har inget att dölja.

Han hämtade mig i Sollentuna och stämmningen var lugn, sen lite trevligt och svårt att sova hade jag fast han ej snarkade allt för mycket. Inte så kul att gå upp i morse. Buss+tunnelbana.

I morse så väntade jag på att pressbyrån skulle öppna, tänkte köpa croassaint + kaffe men kaffet spillde jag ut och locket gick ej att sätta på ordntligt och fanns ingen croassiant bara kanelbulle.

Får se vad jag orkar med i kväll, borde träna för tjejmilen på söndag.

Nu lär jag ej höra från honom på ett tag, om han inte har något annat i kikaren....

Av Ladyliz - 1 september 2010 17:30

Nja tror inte det fast jag har suttit i samma bil som Zlatan, Chippen och Kim Källström, ej samtidigt dock. Nu svenska fotbollslandslaget är här så jobbar han som chaufför/vakt till dem. Dessa tre fotbollsspelare vill bara ha just honom som chaufför... Hmm tror att han är mallig över detta fast det erkänner han inte.


Igår så blev jag hämtad av honom med denna bil, cool var den.

Ovido - Quiz & Flashcards