Alla inlägg den 13 september 2010

Av Ladyliz - 13 september 2010 20:15

Ja då är det första dagen på veckan. I helgen så bar jag duktig igår, eller lite i alla fall. Jag kunde inte sova som vanligt. Jag åkte och handlade sen så städade jag i kök och hela lägenheten, damsög och dammade sen så gjorde ordning i min garderob. Detta behövdes. Sen gjorde jag flera matlådor.


Idag så har jag jobbat sen röstat och varit på gymmet. Sitter nu och tittar på Biggest Looser Sverige.

Av Ladyliz - 13 september 2010 18:15

Hittade denna på bimsblogg.se

 

Senast köpta inbundna bok: "Paganinikontraktet" av Lars Kepler 
Senast köpta pocketbok: "Boktjuven" av .Markus Zusak
Ultimata längden på en bok: 350 sidor.
Favoritbokhandel: På nätet: Bokus. På "riktigt":  Pocket Shop

bliotek: Går ej på bibliotek.
Favoritplats att läsa (i hemmet): Soffan  och sängen. Favoritplats att läsa (utanför hemmet): Parkbänk och vid poolen hos päronen.

Författare du alltid köper i inbundet format: Camilla Läckberg och Mari Ljungstedt

Bästa lässnackset: Smågodis.
Bästa läsdrycken:Coca cola
Bästa bakgrundsljudet vid läsning: Tystnad, 

När på dygnet läser du helst? Dagen och kvällen.
Bästa bakfylleläsninge Läser inte så mycket då.
Bästa kollektivtrafikläsningen: Pocketböcker.

Ovido - Quiz & Flashcards