Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Ladyliz - 22 februari 2010 19:07

Jag kom i tid till jobbet idag, inga förseningar att tala om men på hemvägen. När jag kom till solna station så han jag med ett försenat tåg som var knökfullt, ju längre tid vid åkte  destå mer försening blev det. Äntligen i märsta och då skulle man hinna med en buss, inte den snabbaste menden som kommer närmast dörren. Den var ej där, alla bussar gick och jag frös och frös. ca 15 minuter försenad kom den och svinkall. Tillslut kom jag hem jättehungig och kissnödig. Fortfarande kall. (Kanske inte samma förseningar som vissa råkat utr för idag men måste få klaga lite) - 24 var det i morse, lite kallt.

Tänkte om jag kanske skulle till gymmet men nja lite för kallt för att gå ut igen. I morgon kör, ska bli kul

Ovido - Quiz & Flashcards