Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Ladyliz - 6 februari 2010 22:47

Jag har sagt det i många år och det stämmer. tacka vet jag melodifestivalen förr i tiden. 10 bidrag en lördag thats it. Alt var på svenska och allt var normalt. Nu är det så mycket krinms kramms emellan. Kalla mih gammalmodig i 30 års åldern men det står jag för.

Min kompis var här oc vi åt taco och hade trevligt. Bästa bidraget var Anders Ekoborg och det var inte så bra. Dolf var över förväntan med sitt nummer bra låt. Nu vet ma vad man inte ska göra som alla svenssons på lördagar!

Av Ladyliz - 6 februari 2010 16:21

Låer värre än det är! Ser på det programmet på datorn. Bra program men ändå inte men måste ändå se.

Har legat lite på spikmattan idag har ont i ryggen och nu sitter med en grogg. Om en timme kommer min kompis

Av Ladyliz - 6 februari 2010 13:52

Skrev ett sms till honom idag, hur är det? Jag ligger i sängen idag också. Ja ha det förstod jag men inte hur han mår. Frågade igen inget svar, tillslut jag ligger sa ja. Konstigt man kan väl skriva ok, dåligt eller nåt. Vad döljs....Inget tror jag egentligen bara att man kan svara när nån bryr sig..SUCK

Nu har jag handlat på systemet, öb och Willys och äter en lunch nu. Smootie med jordgubb, bläbär mjölk och jouise. Gott ska ju äta tacos till middag med öl så lite kan man hålla igen nu när jag har börjat träna så mycket. I morgon så ska jag bara ta det lungt, laga mat till veckan etc.

Av Ladyliz - 6 februari 2010 11:36

4 dagen på gymmet på en vecka, kroppen är seg!

Ovido - Quiz & Flashcards