Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Ladyliz - 14 februari 2010 20:05

Har inte hänt så mycket idag, läst och varit rastlös...Nyttigt med sådana dagar också men det knns ju inte så.

Speciellt idag känner jag att jag längtar efter the BIG love, om han nu finns..

Av Ladyliz - 14 februari 2010 13:30

Jag var ute ganska tidigt i morse, vid kvart i 10. Kunde inte sommna. Solen kom fram och gick ner till mälaren. Vikingarännet idag. Solen sken i kanske en timme men sen så blev det kallt. Gick hem åkte och handlade mat,

Sen fick jag huvudvärk och blev så trött, sov middag i en timme. Nu så vet jag inte vad jag ska göa, inte lust till någonting.


Nästa vecka enn hel del att göra efter jobbet

Mån-ev träna

tis-Kör

Ons-led ta bort födelsemärken

tor- möte på huset 17-20

fre-vem vet helg

lör-mamma fyller år midag där

sön-ingenting

Ovido - Quiz & Flashcards