Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Ladyliz - 13 februari 2010 20:52

Mina päron  hämtade mig kl halv två och vi åkte mot ropsten. Där tog vi tunnelbanan till centralen och mot sergel. Mycket folk som fn var det. Tog en korv och sen bion. Farsan den var nja, mycket killhumor! 2,5 av 5 tycker jag, Sen hemåt med pizza och vin. Jag har inte fått en ros på alla hjärtans dag på många år men en dag före fick jag i år. Av pappa. Gulligt tycker jag, står nu i mitt fönster.

I morgon går vikingarännet förbi här, f¨r se om jag går och kllar.

Av Ladyliz - 13 februari 2010 11:53

Vilken dag hittills, kanske skulle försökt sova ännu mera. Vaknade väldigt tidigt och kunde ej sommna om. Har provat en ny detoxkur på föttterna men stank så mycket. Är känslig för sånt. Sen så hörde jag av mig till honom, han svarade inte sen när jag fick tag i honom var han spydig som vanligt. Sen så mycket bråk etc, jag vill träffa honom idag men han orkar inte, men bio igår kunde han gå på, Bad mig mer eller mndre dra åt helvete again...Bi kan ses påmåndag sa han sen, kanske inte jag han tid sa jag. Synd då är jag ledig. SUCK EGOIST!!

Har nu varit på gymmet blv lite ilamående och blev ej bättre när jag såg en gammal kompis som är en idiot, hon såg inte mig tror jag men hennes röst...blä  Nu en dusch sen in på bio

Ovido - Quiz & Flashcards