Alla inlägg under april 2010

Av Ladyliz - 14 april 2010 21:10

Igår var det kör. otroligt kul! Dr Åsa var där så jag kanske syns i tv till hösten. Skrattade mycket och sjöng mycket. Helt slut när jag kom hem men det var det värt!

Tränade i kväll! Längesedan jag tränade en vardag, känns bra. Nu ska jag ta en dusch och sen sova har en date med John blund!!

Av Ladyliz - 12 april 2010 18:38

I går så var jag på bio, den var bra ingen super film men en lagom film som man slapp tänka vad som skulle hända eller inte.

Tycker att det går bra på jobbet och får göra mycket själv. Nu har jag tvättstuga och sen läsa bok. I morgon kör!!

Av Ladyliz - 11 april 2010 12:20

Blv inte mycket gjort igår riktigt slappardag. Åt middag hos päronen och släckte halv nio...så trött jämt och ständigt nuförtiden.

Ska onm ca 1,5 h åka in till stan och gå på bio med en kompis. Hoppas att filmen är bra.

Av Ladyliz - 10 april 2010 12:40

Blev träning var inte så motiverad men var där och körde lie grann.

Innan gymmet skrev jag ett sms och frågade hur han mår. Inget svar skrev igen och frågade varför inget svar. Då ringde han upp och sa mår inte bra etc. Sen klagae han på att jag inte hört av mig så mycket denna vecka. Suck sen så var det mitt fel att han var sjuk. Bara mig han träffat och jag skulle kolla om jag har nåt latent. Han blev sjuk en annan gång han träffat mig.

Av Ladyliz - 10 april 2010 09:24

Tittar på tv 3play på lyxfällan, en familj som gör jag av med 100 000kr pår månad. Hur kan man göra det? Jag är visserligen ingen "Shopaholic" men kan ändå inte tänka mig in i den situationen. 100 000 gör väl jag med på 6-8 månader kanske.

Lördag morgon tråkigt väder och jag är seg. Men ska till gymmet snart, ätit en stor frukost nu.


Av Ladyliz - 9 april 2010 20:02

Ja nu är det fredag, har inte hänt så mycket bara jobb. där har det hänt en hel del. Mycket att lära skönt med kortvecka...

Inte mycket kontakt med honom heller. Fick ett sms idag att han var jävligt sjuk. Ofta tycker jag...men men hans problem.

I helgen händer ja jag vet inte vad.

Av Ladyliz - 7 april 2010 18:07

Tycker att det går bra på jobbet men helt slut i pallet.. Skönt att det bara är 2 dagar kvar denna vecka!

Av Ladyliz - 5 april 2010 17:20

Ja hur ska man förklara. Var ju hos honom inett, det bästa var att han hade BF, ingen muttrande och stinkande tonåring hemma:-) Han luktar ju svett...

När jag ville gosa i soffan sa han att jag måste duscha ok sen ville han prata. Vi har bråkat mycket ett tag nu, jagh har skrivit många sms och det orkar han ej med. Han tycker inte om att kallas surkuk etc. Men mig kallar han surfitta ofta. En så ger jag bara igen av vad som han brukar säga till mig men det tål han inte. Han sa att fortsätter du med 30 sms så skiter vi det. Ok jag tycker inte heller att det är kul att bråka mycket men inte bara mitt fel som han tycker. Jag vet att jag skriver mycket sms när  jag blir sur men men. Sen hade vi lite trrevligt och sen så sova. I morse så kom sonen hem tidigt och var på dåligt humör och de hade sina despyter. Herregud vilket jävla morgonhumör han har. Fick en kram faktiskt innan jag åkte. To be continue säger man väl. Fast man märker innerst inne vill han ej förlora mig. gammal gubbe och ja Har varit på bio, Sebbe bra men hemsk film.

Summan av helgen har varit skönt att inte göra nåt speciellt. Imorgon jobb igen eller lära

Ovido - Quiz & Flashcards