Alla inlägg den 3 april 2010

Av Ladyliz - 3 april 2010 20:03

Ja inte gjort så mycket dag, jag var på Gymmet och körde lite grann. På hemvägen så gickjga och köpte en tårta till pappa i glad påsk present. Han får ju inget påskägg som mamma och jag.

Sen hem och dusha sen suttit i solen i ca 5v timmar och läst, var sommarvärme och fick lite soleksem. Sen kom äronen och det blev vin och snapps och mat.

Nu lite trött efter sol värme och mat och lite alkohol. Inte ett ljud av honom idag, tänker ej skriva till honom idag.

Nu så ser jag på Körslaget

Av Ladyliz - 3 april 2010 09:35

Igår gjorde jag inte mycket, läste bok ute i 2 h och latade mig. Bråkade med honom också och nej det blev ej att jag åkte till honom av olika anledningar.  Nu ska jag gå till gymmet sen så ser det ut som sole ska lysa så då blir det bokläsning och vänta på att päronen kommer hem till middagen.


Ovido - Quiz & Flashcards