Alla inlägg den 2 april 2010

Av Ladyliz - 2 april 2010 09:40

Igår var jag på mitt nya jobb, bra stämming där och mycket sk korvstoppning men tror att jag kommer att trivas. Jag känner mig välkommen!


Nu är jag långledig, päronen är inte hemma så jag bor hos dem nu- Känner mig lite ensam och deppig idag men kan också bero på att snart kommer PMS och ja alla tjejer vet hur det är. Vaknade tidigt somm vanligt men låg och frog mig, håller på att göra en Jansson till i morgon. Ser ut att vädret kan bli bra i så fall en bok i solskenet.

Förra veckan skrev ju han att sonen skulle vara borta en natt och underförstått ses, tror du inte han jobar kväll i dag och extra i morgon..Ingen idé att lyssna på vad han säger, antagligen ses vi i kv eller inte alls till helgen. Hmm så trött på honom, ska jag ta seteget ut nu att skita i honom??? Komer bli svårt men man har ju varit med om svårare.


Glad påsk

Ovido - Quiz & Flashcards