Alla inlägg den 4 april 2010

Av Ladyliz - 4 april 2010 19:50

Läst och varit hos moster och ätit. Var halvkul och gick efter maten..

Ska till honom ikväll inge bråk sa vi men vete fan....

Av Ladyliz - 4 april 2010 11:02

Ni som läser min blogg vet vad jag skriver om andra kanske förstår efter ett tag.

Jag hörde ju inte av mig till honom igår, jag sommnade i soffan och hade fått 2 sms från honom. Jag svarade och då dkrev han ett spydigt sms sen var bråket igång. Där var det helt hans fel för han var som han var.

I morse skrev jag ett sms om vi skulle ses. en emkel fråga. Tror ni att det blev ett enkelt svar. Nej han hade just vaknat han är tröt bla bla bal... Ja ha och vem bryr sig. Vi smsade lite och jag ringde upp att man aldrig kan få ett bra svar. Skulle inte han få ett snabbt svar skulle han klagat.

Är alla killar egoister??

Ovido - Quiz & Flashcards