Alla inlägg under december 2009

Av Ladyliz - 9 december 2009 17:59

Kunde inte sommna igår förrens klockan 12 kanske så det blev ca 5 h sömn... lite seg var uppe i varv efter konserten.

Jobb och sen fick jag ont i magen efter lunch slände i mig en sallad och det tyckte inte magen om. Sen åt jag kaffebröd och då sa magen till. Hmm blev matt jag som tänkte träna men får ta det en annan dag. Päronen har köpt en motionscyckel så kan träna där.

Har ätit lite köttullar nu och känns lite bättre i magen

Av Ladyliz - 8 december 2009 20:16

Idag så hade vi konsert på Centralen. Vi träffades vid halv sex. Undra hur många hundra som var mer och sjöng...Många i alla fall.

Publiken måste ha fåt sig ett gott skratt när vi sjöng upp, vi som är med i kören har ju vant oss med alla ljud och knstiga övningar med gäspningar och hur vi andas. Men de andra...thi.

Känndes som att alla var på gott humör och stämmningen var på topp. Klockan 6 så började vi. Låtarna gick bra! Vilket drag det var under "bakom mina solglasögon" den skulle jag velat höra från åhörarplatsen!

Tänk vad härligt det är att sjunga. (saknade Andreas lite fast ersättaren var också bra) NU kommer jag att saka kören i 2 månader men då kör vi gärnet igen!!

Av Ladyliz - 7 december 2009 21:27

Hänt mycket nytt idag och intressant på jobbet.

I dag var det sista kören för säsongen på Frans Schataus gymnasium. Kom dit tidigt men mycket folk ändå fast kompisa hade passat plats.

Vi hade samlat in pengar till våra ledare.

Hein zoch Caroline fick en varsin glöggflaska och en hotellvistelse på Hasseludden!

Andreas fick glögg och biobiljetter, Han är verkligen flckornas favorit han är så söt och som vanligt blev han generad!! Han skulle ge alla tjejer en kram...blev ju inte så.

Sen kom Frida Öhr och vi sjöng Relase me för henne.

Imrogon Centralen k 18, kommer ni förbi lyssna på oss!

Av Ladyliz - 6 december 2009 17:11

Brukar man inte säga så? Jag försöker at gör det. Visst kan man göra misstag ibland men inte jämt.  Om man nu behandlar folk på ett sätt och den andra partern gör likadant tillbaka måste man ju kunna ta det! Inte alla som kan.

Så trött på sådana människor!!!

Av Ladyliz - 6 december 2009 13:38

Jag har läst igenom gamla blogginlägg och vad mycket det står om honom. Förstår inte hur jag orkar...Han börjar ju bli gammal också, märks...

Han lyssnar inte på mig och att jag behandla honom som han mig tycker han inte om. Om jag skulle lyckas med en "hämd"  skulle jag må bra. Kanske inte låter friskt men i alla fall. En dag så....Då kommer han få känna av något,,,,!!

Fast vad skönt att man har kören, tyvä'rr 2 månader till nästa gång nu, kommer jag att sakna! Me i morgon fast då kommer Frida Öhr och låten Relase me inte så rolig precis!

Lite avis på päronen som åker bort en vecka till kanarieöarna på onsdag en vecka. Skulle inte varit helt fel att komma bort till sol och värme och miljöombyte!


Av Ladyliz - 6 december 2009 12:33

Var inte så farligt att bli 30 år i alla fal, var innan som var lite jobbigt men sen helt ok. Konstigt att säga 30 år i alla fall

Av Ladyliz - 6 december 2009 12:23

Konstigt a pain in the ass again han uppträdet konstigt etc. Orkar inte ens ta upp allt men idag bråk igen och han sa grina då fan vad skönt det är ibalnd att gråta, man mår så mycket bättre. Så mycket skit överrallt nu så att gråta ut så bra. Varför gör man inte det oftare?

Skulle tränat idag men börjar bli förkyld, en viss man har smittat mig! Har nu varit och handlat sen bara ta det lungt.

Mycket att göra nästa vecka.

Kör på måndag

Uppträdande på tisdag

Söndag träffa Shywoman

Sen mcket nytt på jobbet. Hoppas jag inte blir dunderförkyls

Av Ladyliz - 5 december 2009 13:40

Var inte hemma i natt och vi har tjabblat en hel del i veckan men nu åkte jag dit. Vi sover ju i skilda sovrum för han snarkar, jag kom in i morse visste att han skulle upp relativt tidigt för han skulle jobba. Han vaknade med ett ryck för han hade ställt ett par högtalare vid dörren som råkade åka i golvet trångt och mörkt. Oj vad han sa många ord, jag som vill osv bla bla bla. Sen sommnade han om, vaknade av väckarklockan och gnällde lite till sen sa han vill du... Hmm.

Nu ser jag på varuhuset 5, last season

Ovido - Quiz & Flashcards