Alla inlägg den 5 december 2009

Av Ladyliz - 5 december 2009 13:40

Var inte hemma i natt och vi har tjabblat en hel del i veckan men nu åkte jag dit. Vi sover ju i skilda sovrum för han snarkar, jag kom in i morse visste att han skulle upp relativt tidigt för han skulle jobba. Han vaknade med ett ryck för han hade ställt ett par högtalare vid dörren som råkade åka i golvet trångt och mörkt. Oj vad han sa många ord, jag som vill osv bla bla bla. Sen sommnade han om, vaknade av väckarklockan och gnällde lite till sen sa han vill du... Hmm.

Nu ser jag på varuhuset 5, last season

Av Ladyliz - 5 december 2009 13:32

I onsdags var det julbord, oj oj vad man åt. Det var på Tyrol. Man gick in genom en ingåbg sen fick man föja en väg av grabris fram till en kåta där det var glögg. Det var årets första kalla dag så vi var inte ute så länge. Sen gick vi in och hängde av oss ytterkläderna sen så fick vi våra drinkbiljetter och satte oss till bords. Sen var det mycket mat att välja på. Lax,bäver,reb,björn och traditionellt julbord och mycket godsaker, Jag brukar inte ätaså mycket men nu så sprack jag nästan. Tog ca ett dygn innan jag blev hungrig igen!

Gick bra att sova i alla fall, trodde jag inte att det skule göra men ändå.

Annorlunda på jobbet nu, en flytt på gång så igår svinkallt hela dagen.

Sönt med helg, har köpt siden lånkallingar så skönt!

Ovido - Quiz & Flashcards