Alla inlägg den 28 december 2009

Av Ladyliz - 28 december 2009 19:36

I går fungerade inte mitt nät, com hem suger ibland...

Jag träffade ju en kompis i stan vi gick på beufhuset och åt, Helt ok pris och bra service. Jag åt kyckling och chokladkaka till efterrätt. Kul att träffas och bara prata. Sen fick jag en 30 års present som kommer väl till pass.

Han hörde av sig och jag skrev ett svar som han ej tyckte om spydigt och han skrev orkar inte med dig. Se´n så efter lte om och men så ringde han upp och skällde ut mig efter noter och va ja som han brukar. Sen så ja jag vet inte blev han normal han blev nog innerst inne besviken att jag inte kom till honom men nej tack, Han skulle på bio med sin son och han blir ju så barnslig så samt hur han uppträder...

Av Ladyliz - 28 december 2009 19:34

Ja i dag jobb igen som anligt på en måndag!

Har varit och tränat nu, och har nu gjort en smoothie i min mixer. Fick ju en av pappa i juklapp, En smarrig en blev det. Blåbär, mjölk och apelsinjuice.

Snart en dusch sen lite tv

Ovido - Quiz & Flashcards