Alla inlägg den 31 december 2009

Av Ladyliz - 31 december 2009 16:24

Tittar på denna underbara film. Jag har alltid älskat denna och film. Underbar musik och underbar miljö. Har vait på en rindtur i Salzbug och titta på sevärdheterna det var coolt.

Nu är det bara 7,5 h kvar av detta år, är det nåt man vill göra innan 2010 bäst att skynda sig!

Av Ladyliz - 31 december 2009 12:55

Detta har jag "snott" från Agnes Hellströms hemsida


Årets bedrift: Jag som alltid tyckt att jag varit ett Soffpotatis tog tag i min träning.

Årets bittra:. Att jobbet har varit så negativt uder detta år.

Årets bästa semester: Malmö-Köpenhamn med mina föräldrar var en sådan skön helg utan förpliktelser..

Årets nytillskott: Ingen aning

Årets förlust: Tilliten till en viss man.

Årets vuxenpoäng: Att fylla 30 år!

Årets fysiska förändring: Jag orkar mera fysiskt för ag går på gymmet.

Årets nya kändisförälskelse: Axel Schulmans blogg, så söt unge Charlie han har.

Årets mest gåshudframkallande låt: Måste nog säga "Snälla Snälla" av Caroline af  Ugglas. När man tänker på vad hon sjunger om.

Årets läsupplevelse: Hypnotisören av Lars Kepler.

Årets insikt: Själv är bästa dräng

Årets tv-besatthet: Oskyldigt dömd (Persbrandt en trevlig skitstövel)

Årets fest: Personalfetsen på Jm måste jag nog säga. Har inte varit på så många flera iår

Ovido - Quiz & Flashcards