Alla inlägg under december 2009

Av Ladyliz - 20 december 2009 17:19

Haft en lugn och skön dag, tänkte åka in till stockholm men hoppade det. Bok tv och dator i stället.

Fick just ett sms från honom, Inte ett ljud, bio eller. Thi han kunde ju höra av sig. Han ringde och sa du har ju fått ditt så du är lugn. Han har sagt inga sms när jag jobbar men det vill han inte veta av. Ett sms kan du skriva. Sist vi bråkade sa han, vi hörs inte när vi jobbar. Jojo tjena går ju bra!

Men får han bestämma mår han bra. Inget bråk i dag i alla fall, skönt.

Av Ladyliz - 19 december 2009 20:37

Ja av den mannen, från att be mig att dra åt helvete i förgår och idag komma hit. Verkligen en berg och dalbana med honom!

Han jobbade hela dagen och han fick inte tag i mig när han slutat, då var det katastrof, Tvärtom är jag bara tjatig,,Hur som helst frågade han om jag han fick komma till mig, Visst men så brukar han aldrig säga...men men han kom. Sen sa han att det var för att vara snäll mot mig, han var inte så kåt, Jo tjena, åka 10 mil fram och tillbaka för att kn---a och ints kåt, Sure. Sen klagade han på så många mil hem, ja men jag erbjöd mig att åka till honom så! Sen ska han visst jobba i morgon igen och säkert skotta snö på morgonen. Men skönt att slippa höra hans gnäll och snakrning i natt plus ding dong klockan"!

Idag har jag inte jort mycket, vari hos päronen och där är det kallt.

Av Ladyliz - 19 december 2009 09:42

Natten till igår låg jag och vred mig, John Blund ville inte komma. Pga att jag hade sådanjobbig dag så grubblar man..

Igåt kväll var det fest. Stället som jag jobbar på /för hade inflyttningsfest och vi var bjudna. Trevligt att se personalen släppa loss. Ledningsgruppen hade uppträdande och god mat. Jag fnissade väldigt mycket och dt behövde jag verkligen!

Av Ladyliz - 17 december 2009 18:54

Bara bråk på jobb och privat ingen rolig stämmning någonstans, Kan jag få gå i ide till april???

Av Ladyliz - 15 december 2009 18:26

Igår var det lite tråkigt för att det inte var kör! Att åka hemåt istället in till stan! Blev dator och lite tv sen ganska tidigt isäng.

Oj vad mycket snö det var i morse, tog lång tid att åka till tåget men hann. När jag kom hem så skottade jag, märks att man tränar för det var inte så jobbigt!!

Av Ladyliz - 13 december 2009 19:20

Det blev lyckat idag, träffade min kompis dvs Shywoman på söder sen gick vi till Gamla stan och köpte en varm choklad, oj vad mycket folk måste jag säga. Sen skulle vi gå på julmarknaden men var för mycket folk. Vi gick till sergel och köpte biljetter till en julsaga, i 3d. Sen åt vi lunch/ middag sushi och satt och prata. jobbet och privatliv, vi behövde nog båda ventilera oss så det var skönt att prata ut till nå som förstår. Sen så bion med 3:d glasögon, filmen var bra gjord lite overklig men ok. Fick lite ont i huvudet bara av filmen, man tittade så intensivt!

Av Ladyliz - 13 december 2009 10:08

Jag gjorde inte mycket igår kväll, blev dvd snoken och lade mig tidigt, skönt var det. Idag ska jag träffa en kompis i stan klockan 14 så latar mig lite innan dess

Av Ladyliz - 12 december 2009 14:52

Är helt slut efter denna vecka av olika anledningar tex jobb och dyl.

Igår efter jobbet åkte jag och en kompis till en annan kompis i Kalhäll glögg lussekatter och pepparkakor. Gott och det blev min middag. Lite berusad och vi åkte hem relativt tidigt. Skönt med en tjejkväll!!

Han brukar kalla mig psykfall när han blir arg, jag såg hans psykiska sida igår, min pendel blev försenad och han påstod då att han rringt till folk som han kännde och de sa att det inte var försening mm, han verkar bli lite scary nu, återkommer om det kommer mera.

Har bakat lussekatter idag och tränat lite grann. Träningen har ju kommit i skymundan nu men ska ta tag i det. Nu ska jag bara slappa ta en dusch och sen dvd.

Ovido - Quiz & Flashcards