Alla inlägg under maj 2010

Av Ladyliz - 17 maj 2010 19:29

Ja då var det måndag igen, vaknade tidigt i natt för att jag gick oh lade mig tidigt. Hände inte så mycket igår.


Har sen jag kommit hem ätit haft tvätstuga och tittat på Mc Fusk från igår, känner igen en del från min tid på Donken.

En tvättmaskin var trasig idag så det tar låång tid

Av Ladyliz - 16 maj 2010 13:31

Igår så gick jag till gymmet, känndes att det inte var allt för många dagar sedan!

Sen så satt jag på min franska balkong i solen. Härligt väder var det.


Åkte sen in till stan, satt lite på medborgarplatsen och tittade på folk, sen så gick jag till mitt kusinbarn som fyllde 30 år. Mycket folk och trevligt blev det, över förväntan! Var kvar till 23 kom vid 17. Snygga killar och trevlig stämmning. Åkte till honom igår, och han visste att jag skulle på mottagning men skrev ett sms och tyckte att det blev sent. Han blev lite skeptisk när jag var ensam där. Han trodde inte riktigt att jag var på en sådan fest. Men men var ganska full och idag bakis! Svårt att sova men var så seg, fast lite trevligt på morgonen, över förväntan. Han var lite su och vresig som vanligt på morgonen, men fick skjuts till tåget i alla fall.

Blir nog inte så mycket gjort idag.

Av Ladyliz - 13 maj 2010 16:11

Vad har jag egentligen gjort denna lediga dag. Inte mycket vaknade tidigt försökte sommna om men gick inte. Låg och drog mig i alla fall. Jag gick och tränade i alla fall och sen så handlade jag. Tänk om vädret skulle vart som igår! I morgon så jobb igen, fast bara en dag.

Av Ladyliz - 12 maj 2010 20:30

Ja då var det onsdag och ja ledigt imorgon! Tyvärr bara en dag men bättre än inget.

Igår var det kör och var hes när jag kom hem.

Om jag orkar ska jag se på efterlyst men känner jag mig själv somnar jag snart....

Av Ladyliz - 10 maj 2010 21:37

Idag har det varit en lång dag. Jag släckte tidigt igår för hade haft en huvudvärk som ite riktigt ville försvinna. Vaknade tidigt och inte kunde sommna om. GIick upp vid 5:15 och sen så har jag jobbat, tiden gick fort mycket att göra Hann bråka medhonom oclkså men det är ju inte så ovanligt. Sen träfade jag en kompis och vi såg den nya Beck filmen. Nr 26 Levande Begravd, hade sett fram emot att se persbrant mera. Men det lilla han var med var GRR riktig man. Filmen var bra,bättre än förväntat. Mycket hoppa till sener och fniss tack vare grannen! Nu så är jag hemma och ska nog sussa, ser på holywoodfruar, trodde jag aldrig fast thi.

Av Ladyliz - 9 maj 2010 08:58

I går kväll så blev det inte mycket gjort, lite tillfredsställd trots allt pga/tack vare honom men hmm.

Var inget kul på tv så jag la mig och läste. Släckte redan innan 21 och känner mig ganska utvilad idag men ändå seg. Tråkigt väder och ja jag vet inte vad.

Idah händer det nog nada, läsa bok och bara va.


Av Ladyliz - 8 maj 2010 18:55

Ja det var skönt med fredag igår, ganska mycket att göra på jobbet och ja skönt att ha helg. På kvällen så bråkade jag en hel del med honom.  Han ville inte prata och var allmänt dryg han skulle se på idol.

Idag så tränade jag i morse så gick jag till gymmet, det är skönt efterråt! Sen åkte jag in till stan med mamma. Jag bjöd henne på luch, som jag hade hgett henne i födelsedags present sen så köpte jag ett par byxor.

När jag kom hem så skrev jag ett sms till honom och frågade om han var sugen. Inget svar...sen skrev han att han jobbade hör av mig, skrev då ha en bra kväll. Han blev spydig, efter myket om och men ringde han. Hans andra son skulle komma klockan 08:00 imorgon och han har jag ej träffat så då skulle jag ej vara där. Konstigt men i alla fall. Han börjar jobba halv 6. Tyckte att han kan komma till mig då men det ville han inte. Han kom sen och ja sen så var han så spydig, svårt att förklara men han e... Han har problem med en sak och ja,,,. Hmm orkar inte så mycket mera nu..Han säger ofta att vi ska sluta men jag vet att han vill "ha" mig trotts allt.

SUCK


Av Ladyliz - 6 maj 2010 18:16

I natt kunde jag först inte sova, tränade försent. ååg och vred mig, sov lite vakna kl 3 och kunde ej somna om. så seg idag...

Nu har jag tvättstuga sen ska jag släcka tidigt om jag ska oka upp i morgon.

TGIF!!

Ovido - Quiz & Flashcards